borta bra men hemma bäst!



Nu är jag åter på kontoret efter några härliga dagars konferens i min favoritstad Palma.
Dödstrött men lycklig.
Vi har haft några helt fantastiska dagar tillsammans med tusentals gapskratt.
Trots detta är jag överlycklig över att vara hemma igen. Gissa om jag var nöjd när Ville redan låg i vår säng igårkväll när jag kom hem?
Helt sjukt att man kan längta så mycket efter denna lilla människa. Vad fasen gjorde vi innan han kom?
Har lite ont i magen inför Turkietveckan. 4 dagar gick bra men det var jobbigt.
Men vi alla mammor som ska med sitter ju i samma båt så det ska nog gå bra.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Då kan vi ha ont i magen ihop i vår romantiska svit! ;)

2012-05-21 @ 17:52:29
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0