Celebrate Good Times COME ON!

Idag ska våra föräldrar träffas på "riktigt" för första gången.
Vi ska ha lite födelsedagsmiddag för mig på Zorbas som är en grekisk restaurang.
Så det blir jag, mina föräldrar och min syster. Och från Mikaels sida blir det bara hans föräldrar för hans småbröder var upptagna.
Ska bli spännande!

ÅÅ nu sitter jag och är så där hungrig och i vanliga fall har jag redan bestämt mig dagen före ett restaurangbesök vad jag ska äta. Men det är lite svårare denna gången. Vad äter man i grekland liksom?
Moussaka heter nog något. Sen kan jag ju tsatsiki och grekisksallad. Men vad ska jag äta ikväll?

Det blir spännande!

Ska lägga upp lite bilder sen från min födelsedag och kanske en och annnan bild från ikväll!

Nu ska det firas fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0