mat

inatt sov mamma över hos oss.
Malin (lillasyster) är på Rhodos och dricker drinkar och pappa är på någon utbildning med jobbet så jag bjöd hem lilla mamsen.
Vi passade på att vara hurtiga först och sen åkte vi och handlade mat.
Finns det något bättre (och dyrarare) än att gå och handla hungrig?
Fläskade på med naturgodis och skit. Ja ni hör ju... Naturgodis.... Mitt nya liv!!!!

Sen lagade vi mat. Det blev en fiskrätt (bra och nyttigt än så länge) och sen gjorde vi en äppelkaka med vaniljsås till efterätt (och där gick det åt helvete).
Jag tog typ 1liter vaniljsås så det där naturgodiset kunde kanske kvittat men jag försöker lite ibland i alla fall.
Vet ni vad jag mer handlade?
haha, nu kommer det värsta.
TORKAD FRUKT, som jag ska ha som kontorssnacks.
(Johanna lova att du fortfarande är min vän trots snacksen?).
Har ätit massa torkad frukt idag.
 Hade tagit med mig mormors bullar till jobbet för några dagar sen. Vi snackar en JÄTTE påse med bullar och dom är snart slut. Har ätit bullar som hejsan så torkad frukt is the shit från och med nu.
Bullar äter man på kalas, okej?

Sen tittade vi såklart på nya serien Singelmammor, vilket lätt kommer bli mitt nya begär varje måndag.
Jag älskar såna program. Ska bara få mikael till att gilla det då vi än så länge fortfarande bara har en tv och för att det är utanför hans träningstider (typiskt). Men det ska nog gå bra det med!

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Micke

Skrattade gott när jag läste din nya renlevnadsstil. Naturgodis är nog gott i en vecka, men sen då? Ska bli kul och se hur länge den håller. Lycka till, det är snart helg...

Förresten, OS är ju snart över så vad tränar du till? Beach 2009?

2008-08-19 @ 19:20:50
Postat av: Johanna med hela handen i godispåsen

Jag trodde att havrebollar va de värsta, men torkad frukt är verkligen INTE the shit!Ida nu är du illa ute, du börjar mer och mer bli en sådann människa som jag och du (helt och hållet gemensamt) förr i tiden alltid satte in i facket: weardos

2008-08-19 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0