HEJ BABES!

ja jag är tillbaka nu. nästan iaf.
Tillbaka efter semester 2008. Och vilken semester då. Mitt val av veckor liknar ingen JACKPOT! Inget Ding Ding Pling här. mer Ding Dong Plong.
jag tror inte på sommaren längre. den kan inte finnas, den måste vara död.
Nåde dig om du återuppstår!!!!!

Men vi har hunnit bo in oss i nya lyan under dessa 3veckor iaf.
Vi bor fint nu. Riktigt riktigt bra och fint... och väldigt väldigt vuxet.
Du vet en 3:a. Det tredje rummet har många namn......kontor, arbetsrum, extrarum, you name it.
Finns även några som kallar det för barnrum.
Fråga inte mig.
Anyway, vi stortrivs!

Men vi är utan uppkoppling därav min dåliga uppdatering här. Men snart ska det vara löst och då ska här bloggas.
Om inte före så kommer ni då att bli helt uppdaterade på vad som har hänt under vår semester och självklart blir det en massa bilder.
Kanske ett  "hemma hos" repotage.
Det hade ni gillat va?

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid kul med lite inredningstips! :)

2008-07-23 @ 18:20:21
URL: http://johannahockersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0