Tål inte att vänta

Nu har vi varit och hämtat våra nyinköpta utemöbler.
Vi har ingenstans att ställa dom än så vi ska ha det hos mam & pap tills nästa fredag för då smäller det!!
Jag blir ju bara såå hysterisk. Jag avskyr att vänta. Jag kommer aldrig bli äldre än 6år när det gäller saker som att stå i kö eller vänta........................
Den som väntar på något gott....bla bla bla.....Enligt mig är det bara waste of time att vänta på massa grejer.
Okej en eller två dagar men hallå, jag har väntat på att vi ska flytta in i våran nya lägenhet i 3månader nu.
Snälla, flytta bara in mig NU. Jag står inte ut!

Förresten så är det fredag imorgon, enligt min räkning av dagar.
Jag gillar fredagar!


Så gott folk, ha en bra torsdagskväll!

HEJA HEJA HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0