F R I D A Y

Skärtorsdagen
Efter jobbet igår åkte jag direkt in till stan och mötte upp min vän Emelie.
Vi gick och tog ett glas vin på Beer n Bar. Det var mys!


Sen var jag, mam, pap och syster först och kollade kvartsfinalen mellan Warberg - Balrog.
Matchen slutade 9-2 till Varberg of course, så nu blir det semi!


Sen åkte vi hem till lägenheten för att träffa Klasse, Mikael & Emelie.
Efter lite schlager musik gick vi vidare till Beer n Bar IGEN.
Någon drink och öl  där och sen var det dags för kvällsmat a la Torggrillen.
Men vad händer med vädret??? Helt plötsligt var det snöstorm?
For god's sake det är ju PÅSK!
Trots detta förväntar jag mig som vanligt att solen skiner varmt den 9:e april, GRACIAS!

Idag
Frukost på Mignon. Sen har vi endast hyrt film och slappat. Så skönt att bara ha en dag utan en massa planer och massa "måste göra" grejer. Alla dom där grejerna man borde göra skiter jag totalt ni idag.

Lite senare idag ska jag ner till Emelies jobb och bli lite ompysslad av henne, det är wonderful!
Lite noppning av bryn och så.

Adjö!

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0