anonym skrev


Anonym kommenterade och skrev varför skriver du aldrig något längre?
Jag skyller helt enkelt på att jag har varit too busy för att ha tid med det här tramset.


Men nu spottar jag ju ur mig inlägg här så nu ska ni väl snart vara nöjda med mig.



Jag har precis varit på spinning.
Träffade hurtiga Emma där så vi cyklade på jämte varandra.
Men AJ vad jag fick kramp i min högra fot.
Kände mig som en klen liten råtta när jag hela tiden fick sluta trampa och stretcha ut den satans foten istället.
Jag fick liksom göra lite grimager och kolla illa på min fot ifall att instruktör Kajsa skulle få syn på mig.
Vill ju inte att hon ska missta sig om att jag skulle vara en klenis eller så.

Emma hon trampade på som om det inte fanns någon morgondag.

Nu har jag duschat, satt på mig mina slappiskläder och hämtat mat från Campino.
Mike övertalade faktiskt mig så skyll på honom.


Nu blir det mys i soffan
Mikael sa precis att Vänner är den enda riktigt bra "sitcom" serien som har gjorts.
Fan va märkvärdig han har blivit då.
Så verbal liksom.....


Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0