HOLA AMIGOS!

Hur är det med er där hemma?
Nu har jag fått tummen ur och fixat till internet så att jag kan uppdatera er lite på hur livet i Spanien är.
Jag är fortfarande SKITförkyld men jag hoppas att det börjar ordna upp sig snart.
Igår när vi kom var vädret skit.
Dom sa att det var den sämsta dagen på hela året.
SJÄLVKLART
Vi blev lite nervösa men efter en härlig eftermiddag i den stekande solen tvekar vi inte längre på att detta kommer bli en underbar vecka med en massa sol!


Vi träffade lillasyster som var hungrig efter 2 veckor med nudlar.




Bilder från gårdagen och från förmiddagen idag.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du kör ullkofta i värmen du=)Det är bra gumman, trottsa förkylningen bara! Hoppas att nässköljningen gjorde någon nytta iaf!

2009-04-13 @ 18:14:45
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: Micke & Karina

Fryser Stefan? Han har ju mer kläder på sig där än i Sverige.... ;-)

2009-04-15 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0