Juldagen 2009

 

Nu är man rätt trött.

Ska bara bocka av nyår men efter det får det nog faktiskt bli lugnt ett bra tag framöver.

Igår var en riktigt lyckad kväll.
Träffade en massa gamla vänner som förgyllde kvällen.

Vi började med fördrink hos Emelie & Hannes i deras superfina lägenhet.

Efter det tog vi taxi ner till Socitén där Erik & Ludwig höll i juldagsfirandet.


Sen bara öste det in folk... inte så otippat men lite väl mycket.

Baren var en katastrof. 30min för att få en drink... Stod i någon slags gråzon(?)
Ingen risk att man blev överförfriskad i alla fall. Större risk för irritation..
Här kommer lite bilder.
Måste ha haft någon privat fotograf med mig igår för det är fan bara bilder på mig.






Avslutar med en bild på min vän Linna. Vi har inte setts på väldigt länge så vi hade mycket att ta igen.
Hon är en person som bara får en att gapskratta som man aldrig gjort annat..
Linna, jag har satt på kaffet, eventuellt kylt vinet.
Välkommen när du vill på besök till lill-lugnet!


En juldag att minnas...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0