Johannis!!!


Har varit hos Johanna ikväll.
Såå lycklig att hon är hemma igen!

Och gosh som hon har shoppat.
Jag satt och tog på hennes nya fina väskor och skor.
Mest avis är jag på hennes nya sjukt snygga Balenciaga.
Väskan jag har suktat efter i år nu....

Mitt lyxliv är ju tyvärr från och med i torsdags över men att bara få ta på dessa underbara ting tillfredställer lite.
Och tänk er, min älskade Johannis hade faktiskt med sig presenter från Las Vegas till MIG.
Hon tänker liksom på MIG när hon har the time of her life i USA.

Jag gillar inte att få saker av vänner egentligen.
Tycker att sånt där är väldigt svårt.
Vet aldrig hur man ska kunna ge tillbaka o så...
Och det vet Johanna mycket väl.

MEN det skiter Johanna i totalt.
Kändes som Julafton och födelsedag på samma gång hemma hos Johanna idag.





Världens finaste Michael Kors klocka, världens snyggaste Michael Kors flipflops och världens bästa produkter från mitt favorit märke Kiehl's.

Ett TACK känns bara fjuttigt.
Vet inte vad jag ska säga.
Min Johanna har ett hjärta av guld!





Kommentarer
Postat av: William

Ewhhh... (".)



..

2009-07-13 @ 10:29:32
Postat av: Ida

William:



jag fattar inte det där.

Har till och med försökt ta hjälp av Ludvig för att tyda men vi förstår inte.



Ewhhh... (".)



Är du hemma tills lördag?

Tour de Varberg??

2009-07-13 @ 10:50:15
Postat av: Johanna

Jag har fått förklarat för mig vad Ewhhh... (".) betyder. Det betyder: Åhhhhh! Typ som i : Åååhhh va roligt att du blev så glad. ja, jag säger då de, min kära sambo har lite svårt att uttrycka sig ibland!

2009-07-14 @ 10:48:47
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0