KOMPISAR!!!




Jag är lite sur på mig själv.
Jag har liksom redan shoppat klart för den här månaden typ.
Månaden börjar jämt med en rivstart.
Så har det alltid varit och kommer antagligen alltid att vara.
Nu har jag hittat en have to have grej som jag bara MÅSTE ha.
Jag menar allvar när jag säger MÅSTE.
Fatta vad äckligt snyggt den hade varit till ett par jeans och bara en vit t-shirt.
MY GOD!
Jag har insett att en Balenciaga är låååångt borta för min del men denna känns mer real.
Så ska vi köra igång något litet jippo här eller så jag kan klicka hem min nya skönhet ASAP??

Ni kan ju typ ge 20spänn var till mig?
Alla behöver inte ens ge för nu är ni så många så det hade räckt med att typ 90st gav 20 spänn var till moi.
Känner på mig att jag kommer bli en sjukt bra bloggare bara jag får den där väskan.
Jag kan även tänka mig att ha en frågestund här där ni får fråga exakt vad ni vill och självklart får ni vara anonyma.


Deal??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0