HEJA WILLIAM!

Good morning everyone!

M har åkt för att spela match och jag är såklart uppe med tuppen.
 Detta trots att vi satt uppe halva natten och kollade POKER live på datorn.

Efter jobbet igår satte jag & M oss med datorn i högsta hugg för att se hur det gick för William i EPT.
Jag förstår ingenting när det kommer till Poker men gud jag blev helt fast.
Så himla spännande och särskilt när man känner någon som är med.
Första gången William kom i bild ville jag liksom bara vinka.
HAJ HAJ KOMPIS!!
HEJA DIG!!!
Efter ett tag hade jag så gott som vant mig att se han i rutan och det var då man riktigt kunde leva sig in i pokerns värld.
Kommentatorerna pratade om Thorson hit och Thorson dit.
Ont-i-magen-spännande!



Men eftersom det var fredag var vi tvungna att käka något gott så vi stack ner till Cheers and beers och tog varsinn pubrätt.

Då vi var utan dator skötte Johanna sitt
jobb utmärkt och höll oss ständigt uppdaterade.
Sen bar det vidare till GRAPPA där vi slängde i oss varsinn drink jag & M.

Efter det gick vi hem till Johanna för att hålla henne sällskap framför datorn.
Vi var en helt egen liten fanclub som satt på helspänn framför en liten 10" dator.
Johanna hade såklart ännu mer ont i magen än vad jag hade.
Den enda som inte var så nervös var Mike som nästan redan har tagit ut segern.

Inför finalbordet idag ligger han 3:a.
Kl.14. kommer vi att sitta bänkade inför finalen i EPT i Dortmund.
HEJA WILLIAM!
Vi håller alla tummar vi har för dig.
Här hittar ni Williams blogg och här kan ni se finalen live senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0