manic monday

Kom precis hem efter en måndag på jobbet.

Igår gjorde jag & M inte ett handtag hemma.
Vi åt, sov & kollade Desperate.
På kvällen orkade vi inte laga någon mat så vi ringde mycket passande till mamma & pappa.
Vi åkte dit och åt supoergod kvällsmat.
Mamma gav mig fotmassage, wonderful!
Så jag blir också ompysslad när jag är på Lugnet.

Orkade inte sätta igång datorn en enda gång igår så alla bilder från helgen kommer ikväll.

Malin, hemma-hos-repotage kommer så fort mina nya gardiner har kommit upp och det kommer att bli lagom till min födelsedag nu i april så det är på gång.
KUL att du har hittat hit förretsen. Hoppas allt är bra med dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0