nyårsfirande?

 


Har börjat fundera lite på nyår.

Jag vill bara åka här ifrån så just nu pratar jag & M om att ta en övernattning på något hotell.

Just nu kikar vi på Gothia eller Sankt Jörgen Park Resort.
Gothia har jag bott på innan och det är väldigt fint.
Särskilt Sky Executive rummen.
Sankt Jörgen har Ludvig varmt rekommenderat.
Är lite inne på underbara John's Place också....

tåls att tänkas på.
Antagligen måste man fatta ett snabbt beslut så att inte allt blir fullbokat.

Har ni några planer?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det lyxiga rummet på Hotell Viking i Helsingborg. Bubbelbadkar och supermysigt! Inte särskilt fyrt heller....

Tura till Helsingör och bara gå runt och strosa på de mysiga gatorna! Rekommenderas varmt! ;)

2009-11-18 @ 21:48:41
Postat av: Karolina

Jag ska till johns, super mysigt :)

2009-11-18 @ 22:24:32
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0