årets skiva


Vi var på kräftskiva i lördags hos Karolina & Mattias.
Som jag åt. Det var så underbart gott!
Dem bjöd på allt så det var en jäkla skiva.

Vid 21 kände jag mig extremt nykter och en aning(!!) gravid.
Då hade all snaps redan tagit slut och dansen var redan i full gång.

Men tack snälla Karolina & Mattias för en superfin kräftis.
Hade jag inte varit gravid hade jag stått på borden och dansat för vilket jäkla drag det var.
Jisses!!









Slutade med att jag drog upp M ur poolen.
Var måttligt road över fyllebadandet.
Särskilt när M och herr Simon skulle tävla om vem som kunde hålla andan längst under vattnet efter otaliga snaps och x antal öl.
Och kolla in så löjligt nöjda dem är.
Jag kokade!!









Kommentarer
Postat av: Kariin

Vilken fin klänning Emma har, vet du kanske var hon hittat den? Kram!

2010-08-28 @ 10:49:40
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0