VI SKA HA BARN!!!


Dagen kom då vi skulle berätta om det lilla livet för min familj.
Vi skulle grilla och äta gott på altanen.
Hade tusen fjärilar i magen.

När vi ätit klart dukade jag & M undan och gick in för att hämta champagnen som jag i smyg ställt på kylning.
M tog champagneglasen och vi gick ut tillsammans på altanen.
Väl där ute sa M att han tyckte att vi skulle fira semestern med lite champagne.
Och då fick jag ÄNTLIGEN säga att det faktiskt fanns en till sak att fira.
VI SKA HA BARN!!!!!!

Mamma, pappa & Erik blev chockade.
Nämen, är det sant? Å herregud va kul! Nämen det är ju inte klokt. Åååå så roligt! Så fantastiskt roligt!

Tårarna sprutade på Malin och rann på min faster Karina direkt.
Efter ett tag var det inte många ögon som var torra.
Behöver jag säga att även mina tårar rann?

Dem blev precis som jag visste helt överlyckliga.
Vi kramades och pratade om hur fantastiskt det skulle bli.

Vi skålade i champagne (jag i alkoholfri sådan), pratade bebis, namn, minnen och framtid.
Är glad att jag tar så mycket kort som jag gör.
Att fånga kvällar som denna på bild är ett minne för livet!


Pappa=morfar  Jag=mamma  Mamma=mormor

Erik="morbror"   Karina= (Gammel)faster

M=pappa  Malin=moster

Skål för lilla bebisen!







Kommentarer
Postat av: Johanna a

Hur känns det i maggen Ida? Är det något som rör sig där inne ännu?



Var på fotoutställning igår och såg Lennart Nilssons fantastiska bilder av små foster. Helt galet vad utvecklade dom är efter redan 16 veckor. Fingrar å allt.



kolla här: http://www.lennartnilsson.com/child_is_born.html



må så gott, hejja hejja!

2010-08-31 @ 17:31:31
URL: http://walkthedog.blogg.se/
Postat av: Ida

Johanna: maggen känns toppen. Fantastiskt vad kroppen kan. Än har jag inte känt lilla bebisen men snart hoppas jag få känna en liten spark.

Avis jag blir att du var på utställningen. Vi skulle gått dit när vi var i Stockholm men vi hann aldrig...



Hur är det med dig? Vad händer i huvudstaden?



Kram

2010-09-01 @ 18:04:15
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Johanna

Härligt du!

Allt är fint i huvudstaden, solen gassar och ska ut på en liten promenad med hunden nu. Walka the dog lixom :)

Men snart kanske vi drar härifrån mot varmare breddgrader.....

2010-09-02 @ 10:44:33
URL: http://walkthedog.blogg.se/
Postat av: Ida

Johanna: va? va? va??

Varmare breddgrader???

BERÄTTA!!!

2010-09-03 @ 16:33:56
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0