yesterday


Tog en fika på stan efter jobbet med Sofia.
Köpte sushi till mig och en pizza till M och körde hemåt.

Åt, hämtade täcket till soffan och somnade precis när Fångarna på fortet skulle börja.
M somnade en halvtimme efter mig så jag behövde inte känna mig för tråkig.
Runt 22-tiden vaknade vi till och gick raka vägen till sängen för ännu mera sömn.

Vi gör nu precis det alla som har eller har haft småbarn sagt till oss att göra.
Sov ut, för sen kommer ni inte få sova en blund.

Said and done!


Kommentarer
Postat av: Isabella

åh Ida, det gjorde jag. jag var gravid och arbetslös så jag sov jättemycket under hela graviditeten av alla hormoner.

å se när Angelina föddes var jag så van att sova precis när jag blev trött, men det gick inte med en bebis som ska äta varannan timme.

så sov som vanligt, är mitt råd.



De första 10 veckorna här hemma var kaos, knappt någon sömn alls men som en helomvändning så sov vi minst 6 timmar i sträck.

2010-08-29 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0