a girl gotta do what a girl gotta do

 

All snö gör att jag bara vill stänga in mig.

Känner inte för att ta mig ut mer än nödvändigt så jag struntar i fotboll idag.

Röjer av här hemma lite istället. Har till och med varit ute och tjingat med grannarna.

Hela trottoaren var skottad på vår gata förutom precis vid vårat.

Ja, jag vet men vi har faktiskt inte kommit in i det här med att ha eget hus än.

Men för att hålla grannfejd borta gjorde jag mitt som boende på Syren och gick fint ut och skottade.

Det var jag och alla männen.

Nu har jag satt på en kopp kaffe åt mig själv.
Djävulskt lillgammelt som M hade sagt.

Nä nu får jag inte fastna här.
Sysslorna väntar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0