it goes on and on


Har för mycket på helgerna.
Tänkte ta ett steg tillbaka.. ta det lilla lugna ett tag.
Har sagt det förr men jag måste.
Är helt slut när måndagen kommer.
Pang, pang och poff så är helgen förbi och jag har inte hunnit göra ett skvatt av det jag hade tänkt.

Ja, i vilket fall så har det varit en väldigt trevlig helg.
Och det är ju därför det är så svårt. Man tackar gärna inte nej till trevliga saker.

Vi har haft fullt ös och mitt i allt så köpte vi ny bil i lördags.
Världens finaste.
Precis en sådan jag har tänkt att vi ska ha när vi blir vuxna.
Nu är vi vuxna tror jag och därför slog vi till.
Vi är löjligt nöjda.
-JAG kör!
-Nej JAG vill köra!

Här har ni lite bilder från i söndags när vi svängde om Åkrabergs trädgård innan vi åkte och firade M's mamma.
Fruktansvärt stressande att ha med sig två fullvuxna bebisar som bara vill därifrån.
Fick trots det med mig helt perfekta pelargoner hem. Ljusrosa, precis den färgen jag ville ha.











Kommentarer
Postat av: johanna

naaaaaaajs kärra! en riktig dyrgrip :)

2010-06-01 @ 11:11:02
URL: http://walkthedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0