februari - så det så!


Allt såg fint ut i dag.
Lilla bebben verkade ha det helskönt där inne.
Låg och sög på tummen och sparkade runt.
Blev flyttad en dag så nytt beräknat födelsedatum är 1:e mars.

Det blev jag lite sur för. M tycker att jag är superlöjlig och undrar vad sjutton det gör för stor skillnad om jag är beräknad till 28:e februari eller 1:e mars när det bara skiljer en dag... Han fattar inte det.

Men jag är fortfarande övertygad om att det blir en februaribebis.
SÅ DET SÅ!

Min vän Ida sa att detta troligtvis var sista gången vi fick se det lilla livet innan h*n tittar ut på riktigt.
Va????
Jag trodde att vi skulle få se den minst 2 gånger till.
Trodde att gravida kvinnor gick på ultraljud titt som tätt.
Men icke..



Bilder från i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0