16:e februari

Det börjar mer och mer se ut som ett skämt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är fint! :)

2011-02-16 @ 16:48:01
Postat av: Therese

Du är fin Ida! Följer dig varje dag nu. Ni har något alldeles fantastiskt framför Er! Jag är allt lite avis! Även om man kan uppleva det igen, så finns det bara en första gång för något sådant. Önskar Er all lycka!



Föresten, de korta tröjorna du har på en del bilder tycker jag mycket om. Framhäver magen på ett fint sätt. Är det mammatröjor eller vart är dom köpta?

Perfekt med ett långt linne eller tröja under.



Kram på dig



Therese

2011-02-16 @ 19:49:03
Postat av: Anonym

Men det är fint!

2011-02-16 @ 21:27:24
Postat av: Ida

Anonym: Tack!:)



Therese: Tack söta du! Va kul att du kikar in här.

Vi kan intre riktigt greppa det som komma skall.. att jag är gravid har vi ju förstått men inte att vi ska bli tre. Tänk att det ska komma en liten bebis och flytta in här.. det är så stort så man förstår ingenting än.. men nu ligger jag hemma och längtar efter onda värkar hur sjukt det än låter.



Tack för komplimangen, gud vad glad jag blir!

De korta tröjorna är inga mammatröjor utan dom har jag köpt på H&M & Monki.



Hoppas allt är bra med dig och snälla håll en tumme för att bebis snart bestämmer sig för att komma ut,

Kram!

2011-02-17 @ 09:12:46
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0