fredag & lördag

Fredag:
I fredags åt vi räkor och tog det piano hemma hos mamma och pappa.
Perfekta avslutet på en lång arbetsvecka.

Lördag:
I går mötte vi först upp Johanna & Simon på Mignon och käkade frukost.
Sen gick vi en runda på stan innan det bar vidare till förlossningen.
En kompis mamma arbetar där och hon hade erbjudit sig att visa runt oss på en egen liten visning vilket vi var så otroligt tacksamma för.
TACK SNÄLLA!
Kan inte sluta förundras över hur fantastiska och hjälpsamma människor det finns. Många av dom verkar ha samlats på förlossningen så jag känner mig så lugn inför det som komma skall.
Innan vi kom iväg igår fick i skotta oss ut IGEN.
Det räcker med snö nu.

Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Vilken fin jacka!

2011-01-16 @ 10:36:33
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Ida

Sanne: Tack!

Var så trött på vintern och den otroligt tråkiga vinterjackan så jag slängde på mig kappan.

Längtar till våren!

2011-01-16 @ 19:09:58
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0