torsdag

Jag, Ville, mamma & Mallan strosade på stan en stund i dag och så åt vi god lunch på Paganini. Ett bra ställe när man ska in med barnvagn och grejer.
Har hunnit med en storhandling på Hajen också. I morgon ska vi ha några vänner här på grillkväll så jag har förberett lite och så har vi plockat här hemma.
M har dammsugit med mig flåsandes i nacken. Fuskdammsugning är det värsta jag vet. Något min man tyvärr är en hejare på men i dag kom han INTE undan.
Mallan ska mysa med oss i kväll så nu ska vi bara komma fram till vad vi ska beställa för mat.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Fanny, Andreas och Marie!

Detta är jordens finaste bebis! Vi saknar er! Kommer snart och hälsar på! Kramar Fanny, Marie och Andreas!

2011-07-07 @ 21:19:46
Postat av: Ida

Fanny, Andreas och Marie: Vad ni är söta!! Ni får komma när ni vill. Kram

2011-07-09 @ 22:18:45
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0