då och nu

5:e oktober 2010 - Ett år sedan
Jag var i vecka 20 och var överlycklig över att jag hade gått halva tiden. Mådde helt fantastiskt och njöt av att jag äntligen började se gravid ut på riktigt.
Var helt säker på att det var en liten tjej som låg och gottade sig därinne vilket nu i dag känns hel knäppt.
Klart att det var Ville. Något annat finns ju bara inte.
5:e oktober 2011 - Ett år senare
Jag & en nyvaken Ville som just vilat lite förmiddag. Är lycklig över att vi är friska och glada.Nu ska vi packa in oss i bilen och sätta fart mot stan. Vi ska möta upp Emelie & Liv för en tur på torget.
Mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Sådan mor sådan son. Ni är så fina!! Ses imorgon!! //Emma

2011-10-05 @ 18:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0