min dag i bilder

I dag har jag & M haft en dag på tumanhand i Göteborg.
Det egentliga skälet till detta var att jag skulle kolla mina födelsemärken på Hagakliniken men innan det besöket strosade vi lite på stan, åt lunch, glodde på folk och fikade.
Såna här dagar är nuförtiden väldigt sällsynta men så uppskattade.
Jag bjuder på lite mobilbilder.. systemkameran kan dagar som dessa kännas lite väl avancerat så ni får ha lite överseende.
Tack.
Bjuder på en sån där "spontanbild" (!!!)
Jag beställde lax och mannen beställde pasta...det hela slutade med att jag fick äta pastan och M fick min goda lax. Ja, M är gammal men han har väldigt barnsliga smaklökar och kocken hade lagt parmesan(som det brukar finnas när man köper pastarätter ute!!!) på pastan så min lilla gubbe kunde inte äta sin mat.
Ja som det kan gå.
Som plåster på såren för matincidenten fick han ställa upp på en arrangerad bild. Sådär populärt.
Lite kläder rikare.
En liten enkel fika i Haga. Häääärligt.
Hur lycklig blir man inte av sånt här fint?? Vad jag önskar att Varberg hade haft en riktigt bra blomsterbutik. Kan inte någon med det där lilla extra bara öppna upp en fin butik nu? Någon???
Sen åkte vi och hämtade Mallan på stationen som stannar till söndag. Yesss!
Sen åkte vi och hämtade Ville hos sin farmor och farfar som bjöd på våffelfest. Mums!
Och sist men inte minst så åt VilleValle sin första våffla någonsin dagen till ära!
Nu har vi landat på stor-lugnet, med risk för att vi blir kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0