cheer me up!

Jaha vad lyxar man till en sån här trist dag med?
ICA's frysta mozzarellapizza, ett superbilligt doftljus, chips och dip och förhoppningsvis en halvbra thriller.
Ja just nu blir det fasen inte bättre än så. Ville har precis somnat och varken jag eller M har en aning om han bara vilar eller om han sover natt redan nu. Det är totalt upp och ned här.
Besöket på sjukhuset gick bra. Troligtvis har han åkt på ett magvirus.. Jag välkommnar alla förkylningar i världen bara vi slipper de här magvirusen från helvetet. SATAN vad trött jag är på kräk och skit.
Ni förstår ju varför jag haffade första bästa doftljuset när jag var och handlade på Hajen innan.
Har ni något att muntra upp mig med?
Ett tips på en bra film eller vad fasen som helst.
CHEER ME UP!
Ville orkade festa till det med sin nya min i förmiddags. Det värmde i hjärtat kan jag lova...
10-kronors ljuset är tänt...
och mozzarellapizzan är inne i ugnen...

Kommentarer
Postat av: Simon & Johanna

Vi ska kolla http://svtplay.se/v/2660267/arne_dahl__misterioso/del_1_av_2?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2660922/sb,p171955,1,f,-1

fast den har väll ni redan sett ;)

2012-01-26 @ 18:36:49
Postat av: Ida

Simon & Johanna: Typiskt!! Den har vi redan sett...

2012-01-26 @ 18:43:55
URL: http://idajohanna.com
Postat av: Caroline

Hej, jag undrar om det bara var du o M som visste att ni skulle gifta er? Sen undrar jag varför ni gifte er med bara din familjs närvaro?



Det är roligt att läsa din blogg.

Ha det så bra!!

2012-01-26 @ 19:28:00
Postat av: Ida

Caroline: Alla som åkte med visste om att vi skulle gifta oss. Det var både min familj och sen var även hela M's familj med plus våra vänner så alla våra närmsta på båda sidor var med! Du har sett både M's föräldrar och bröder på bilder från Thailand.

Roligt att du gillar att titta in här.

Ha det fint!!

2012-01-26 @ 19:38:41
URL: http://idajohanna.com
Postat av: Caroline

Ja där var ju en bild på era föräldrar tillsammans :-)

De såg så lika ut på de andra korten!



Tack för ditt svar!



Ps. Varberg ska få en barnmottagning :-)

2012-01-26 @ 19:48:38
Postat av: Ida

Caroline: Ja dom är kanske lite lika:)

Jasså, är det så? Gud vad bra!!

Hörde att det ryktades om det men visste inte om det var spikat.

Trevlig kväll!

2012-01-26 @ 19:59:53
URL: http://idajohanna.com
Postat av: Caroline Lundqvist

Hoppas verkligen er lilla Ville är på bättringsvägen, han verkar ju allt för go:)



Serier är ju alltid härligt att plöja lite då och då om du får tid över. Sett Revenge, thriller/drama och Hart of Dixie, chickflick-drama?



Krya på er!

2012-01-26 @ 21:17:50
Postat av: Ida

Caroline Lundqvist: Tack snälla! Har inte sett någon av dom så det ska jag genast kolla upp. Hoppas allt är bra med dig!

Ha en fin helg, kram

2012-01-27 @ 09:14:46
URL: http://idajohanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0