she's a runner!

Här rullar dagarna på. Dock har jag råkat ut för vårtrötthet. Är så trött på kvällarna att jag skäms.. någon som känner igen sig?
 M tycker att vi ska köpa vitaminer till mig. Jag röstar för lite påskledigt samt en och en annan sovmorgon.
Men jag tänkte ta tag i min träning. Därför var jag igår tvungen att klicka hem både skor och nya träningsbyxor.
Det här kommer att bli bra. I sommar springer jag & mina kollegor Varbergsloppet. Sen har jag kanske vid ett svagt tillfälle lovat Falkenbergs stadslopp... 
Folk i min omgivning skrattar högt. Precis vad jag behöver. Finns inget som gör mig så taggad.
SASSA BRASSA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klicka hem ett par träningsskor? De har ju så man kan prova ut skor på band på intersport? Bättre för skadeförebyggande.

2012-03-30 @ 07:57:44
Postat av: Ida

Anonym: Du har så rätt så men jag har haft dåligt med tid att gå på stan och så fick jag ett infall så då klickade jag hem ett par. Känns dom sådär så ska jag absolut gå till Intersport och visa upp mitt tunga löpsteg... Ha det fint!

2012-03-30 @ 10:46:26
URL: http://idajohanna.com
Postat av: Anonym

Skor är ju viktiga så man inte får ont i rygg m.m. Men får hoppas dessa är bra. :). Lycka till!

2012-03-30 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0